English Russian
PALANGOS
MIESTO
SAVIVALDYBĖ

Biudžetinė įstaiga, Vytauto g. 112, LT-00153 Palanga, tel. (8 460) 48 705, (8 460) 41 406
faks. (8 460) 40 217, (8 460)  40 216, el. p. administracija@palanga.lt, administracijos kodas 125196077
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre.
2017 m. gruodžio 16 d., šeštadienis
SAVIVALDA
GYVENTOJUI
VERSLININKUI
SVEČIUI

RENGINIAI
Palangos miesto bendruomenės ,,Palangos rūpestėlis“ informacija apie Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017-2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo priemonės ,,Remti bendruomeninę v
2017-11-22

Palangos miesto bendruomenės ,,Palangos rūpestėlis“ informacija apie Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017-2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo  priemonės ,,Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse projekto ,,Piliakalniai – mūsų istorija“ vykdymą.

Palangos miesto bendruomenė ,,Palangos rūpestėlis“ vykdydama  Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017-2019 metų veiksmų plano įgyvendinimo 2.3 priemonės ,,Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ projektą ,,Piliakalniai – mūsų istorija“, kuriam lėšos  skirtos  iš LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, lapkričio 4 d. miesto bei bendruomenės nariams organizavo pažintinę kelionę autobusu maršrutu Palanga - Merkinė (Panemunė).

Kelionės metu aplankyta ir susipažinta su Panemunės pilies ir jos piliakalnio bei apylinkių istorija. Panemunės pilis – renesanso stiliausrezidencinė pilisJurbarko rajone, pastatyta ant aukšto Nemuno kranto. Išgirdome apie šios pilies istoriją, apžiūrėjome pilies kambarius ir eksponatus, užlipome į pilies bokštą. Pasigrožėjome  apie piliakalnį suformuotų 5 kaskadinių tvenkinių ir senojo parko augmenijos grožiu, apkabinome 400 m. senumo Gelgaudų ąžuolą. Važiuojant Panemune aplankyta ir Raudonės renesanso laikų rūmų - pilies kompleksas, pakilome į  Raudonės 33,5 m aukščio bokštą, nuo kurio atsiveria Nemuno grožis, pasivaikščiojome po parką, kuriame auga gamtos paminklas – Gedimino ąžuolas. Važiuojant link Merkinės, Gidė papasakojo apie pakeliui esančius miestelius ir piliakalnius (Jieznas, Veliuona ir Veliuonos piliakalnis). Didelį džiaugsmą patyrėme lipdami į 30 m. aukščio Merkinės piliakalnį Dzūkijos nacionaliniame  parke, Varėnos teritorijoje. Tai tik 100 m. nuo Merkio santakos  su Nemunu. Nuo piliakalnio  atsiveria neišpasakytas Lietuvos gamtos grožis. Kelionės tikslas buvo pasiektas aplankius įžymiąją ir taip gausiai žmonių lankomą Merkinės piramidę - Dvasinio pažinimo ir sveikatinimo erdvę.  Čia galėjome  susipažinti su piramidės bei kupolo istorija, sužinojome, kokia šių objektų paskirtis bei funkcijos, kokių patyrimų turi bei kokius pokyčius išgyvena piramidės lankytojai.

Tikimės, kad šios kelionės metu pateisinome keliavusių bendruomenės narių lūkesčius ir norus.

Palangos miesto bendruomenė ,,Palangos rūpestėlis“

vadovė Aldona Stasiulaitienė

Atgal   Spausdinti

Naujienų prenumerata
Dienos
Mėnesio
Savaitės
Savivaldybės naujienos
Įrašykite savo el. pašto adresą

SVARBŪS DOKUMENTAI
Šioje skiltyje bus pateikiami svarbūs Palangos miesto savivaldybės administracijos dokumentai. Informacija ruošiama.