lt
en ru

Ieškoti

Iš viso rezultatų:

Palanga siekia tapti aktyvaus poilsio ištisus metus sostine

2006-02-07

EKT Grupė, parengusi Palangos kurorto marketingo strategiją, atliko Lietuvos gyventojų apklausą, kurioje dalyvavo per tūkstantį šalies gyventojų nuo 16 iki 74 metų. Tyrimo rezultatai rodo, jog Palanga itin populiari.

Vasaros atostogas šiame kurorte praleidžia 19,8 proc. šalies gyventojų. Tik šiek tiek daugiau – 24,7 proc. Lietuvos gyventojų važiuoja atostogauti į kaimą ar kaimo sodybas, o atostogas užsienyje renkasi 5,4 proc. Palangoje atostogauja apie 29 proc. 16–34 metų amžiaus, apie 17 proc. 35–44 metų amžiaus žmonių. Vyresnieji Palangoje atostogauja šiek tiek rečiau. 23,6 proc. į šį kurortą atvažiuoja savaitgaliui. Ateityje Palangoje atostogauti ketina apie 29 proc. apklaustųjų, o 22 proc. respondentų mano, kad Palangai labai tinka aktyvaus poilsio bet kuriuo metų laiku kurorto vardas bei sanatorinio gydymo kurorto statusas.

Lietuvos gyventojų apklausos rezultatai ( 170.5 kb )

Vertindamas šiuos EKT Grupės atliktos šalies gyventojų apklausos rezultatus, EKT Grupės partneris D. Dulskis teigia, kad Palangos dabartinio populiarumo ir sėkmingų kurorto marketingo veiksmų jam sustiprinti pagalba pajūrio kurorto siekis tapti poilsio sostine ištisus metus yra reali netolimos ateities vizija. Svarbu suformuoti prielaidas privačiomis bei valstybės lėšomis finansuojamų turizmo infrastruktūros projektų aktyviam įgyvendinimui Palangoje, aktyviai dalyvauti įsisavinant ES struktūrinių fondų lėšas, gerinti turizmo paslaugas teikiančių darbuotojų kompetenciją ir kvalifikaciją bei turizmo reikšmės suvokimą Palangos bendruomenės tarpe, stiprinti bendradarbiavimą tarp regione veikiančių savivaldos institucijų ir verslo organizacijų, populiarinti Palangą reklamos bei viešųjų ryšių pagalba.


Konsultacinė įmonė EKT Grupė parengė Palangos kurorto marketingo strategiją iki 2010 m., kuria bus siekiama Palangą paversti ne vasaros sezono sostine, o aktyvaus poilsio bet kuriuo metų laiku kurortu Baltijos jūros regione. Palangos turizmo marketingo strategija parengta Europos Bendrijos lėšomis Palangos turizmo informacijos centrui įgyvendinant projektą „Palangos kurorto įvaizdžio formavimas ir sezoniškumo problemų sprendimas rinkodaros priemonių pagalba“.

Pagrindinis Palangos marketingo strategijos uždavinys – sezoniškumo įtakos mažinimas Palangos kurorte, todėl numatomos priemonės orientuotos į Palangos kurorto lankytojų srauto didinimą ne vasaros metu. Strategijoje numatytoje ateities vizijoje Palanga sieks tapti ištisus metus aktyviai veikiančiu kurortu su gerai išvystyta viešojo turizmo infrastruktūra įvairiems kultūros, pasilinksminimo, sporto renginiams, išplėtota konferencinio turizmo, sporto, reabilitacijos bazių, SPA, sanatorinio gydymo infrastruktūra, dideliu aktyvaus poilsio galimybių bei gausiu įvairaus pobūdžio kultūrinių bei pramoginių renginių pasirinkimu bet kuriuo metų laiku.

Šiuo metu pagrindinio turistų srauto Palanga sulaukia birželio, liepos, rugpjūčio mėnesiais, todėl pirmiausia bus siekiama mažinti kurorto sezoniškumo poveikį pavasarį ir rudenį, o vėliau – žiemą. Pajūrio kurorto marketingo strategijoje numatyta ženkliai didinti ne tik Lietuvos, bet ir užsienio turistų srautą. Kelių, oro ir jūros transportu į Palangą patogu atvykti svečiams iš kaimyninių Baltijos regiono valstybių, o taip pat ir kitų šalių.

Artimiausiu metu – iki 2006 m. I ketvirčio pabaigos kurorto marketingo strategijoje numatyta suformuluoti aktyvaus poilsio paslaugų bei renginių portfelį pavasario - rudens sezonui bei sudaryti jų kalendorinį planą. Šalia naujų renginių Palangoje tradicijas tęs ir jau populiarūs ne vasaros sezonu Palangoje organizuojami renginiai Žuvies šventė „Palangos stinta 2006“, Sveikuolių šventė „Palangos ruoniai 2006“ bei daugelis kitų.

Išsamesnės informacijos teirautis:
Viešoji įstaiga Palangos turizmo informacijos centras
vadybininkė Egidija Smilingienė
Tel. / faksas (8~460) 48 822
El. paštas palangaturinfo@is.lt

lt
en ru